PLACED MY BUT ON THE UNCOMFORTABLE FLOOR.

top - monki. lipstick - makeup store/amanda's. sunnies - cheap monday. skirt - asos.com. belt - HM. shoes - duffy. bag - T-shirt store.
.
idag sitter jag på skolan plastgolv och funderar. börjar snart och vill helst att dagen ska vara över så jag kan få bara vara hemma och bara vara där. känner att jag behöver det. men först tid med käraste vänner.
behöver det med. allt för att glömma bort skolan ett tag.
lycka till idag alla! det kan behövas ibland.
.
translate: friday I've placed my but on the school's uncomfortable floor. my first lesson starts in a few, but the only thing I can think about is getting out from these walls surounding me. weekend is a great break, can't wait to spend time with my dear friends and then ju stay home all night. I sure need it.
good luck today every one! you might need it!
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Tuija

sjukt fin blogg, fast det visste du väl redan :)

2011-04-11 @ 23:30:10
URL: http://tuija.blogg.se/
Postat av: maria

åh vad har du på läpparna?

2011-04-11 @ 23:33:50
Postat av: klara

åh galet fint igen!

2011-04-13 @ 07:36:44
URL: http://blix.webblogg.se/
Postat av: Johanna Af Apel

Du är ju bara för jäkla tjusig! Åh!

<3

2011-04-13 @ 23:15:00
URL: http://afapel.devote.se
Postat av: hhh.

fin blogg. MEN omg, jag stör mig redan på dig. Stäng din mun!!!! Jobbig min på ALLA bilder.

2011-04-17 @ 13:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0