4 NÄRMARE TITTAR.

.
HAR EN DEL NYA SAKER ATT DELA MED MIG AV. dels att vi igår fotade hela eftermiddagen och kvällen och det blev sjukt bra. ni ska få se backstagebilder imorrn. och the real pics kommer senare någon gång nästa vecka. blev ruskigt nöjd. så nu har ni något att se fram emot.
.
sen så har jag idag för första gången på flera år använt rött läppstift. eller läppstift över huvud taget. för förut har jag trott att jag har varit allergisk mot det efter att mina kinder svullnade när jag hade varit på en halloweenfest och svalt några tabletter som gjorde så att det kom "blod" ut från munnen.  inte bra alls.
hur som helst så bar jag ett blodrött läppstift idag. och det var sjukt fint tycker jag själv. om man får säga så. det gav liksom en så snygg brytning som verkligen syns.
.
.
sen så köpte jag detta underbara pannband i leopard för mins sista kronor häromdagen. wonderful. har velat köpa en typ av pälsmössa, men har aldrig tagit mig för. men så hittade jag det här. och det förälskade jag mig i direkt. väldigt mysigt och vackert, plus att det är otroligt värmande för öronen. jag har härmed uppfunnit öronsvett. jag vet, otroligt. men det är inte ett skämt. älskar det alla fall och passar perfekt en kall och blåsig dag.
.
.
sen. sist men inte minst. har jag skaffat mig ett par nya skor sen väldigt långt tillbaka nu. har bara glömt att visa de. det är exakt sådana skor som jag redan har i marinblått, knytskor. men dessa är mörkbruna. och kostade endast en fjärdel av de blå, på skohuset. blev lycklig och ledsen på samma gång. kände mig nöjd men samtidigt lurad av att köpa exakt likadana i samma märke för mycket mycket dyrare. men sådant får man leva med. i guess.
.
och de blå shortsen är också nya kan man säga. det var ett par långa jeans från second hand som jag igår gjorde en extreme makeover på. kul.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Olivia

FETT MED NIICE!! :D

2011-01-29 @ 00:35:24
URL: http://ettsyfte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0