VINRÖD FJUNBOLL.

.
DENNA PRIMA VINRÖDA FJUNBOLL SOM JAG BÄR. den fick jag av min dyrbara vän amanda i julklapp för några dagar sen. bara några dagar efter julafton. men det var sjukt mysigt. vi var på favoritstället café station och myste. pratade och bara var. så där som man bara kan älska.
blev jätteglad för den här klänningen den är verkligen jättemysig och fin. har kollat på den flera gånger men aldrig tagit mig för att köpa den. fint.
.
brukar vara sjukt emot att man blir så obehagligt kritblek på vintern. men jag kan ändå finna det vackert på den här bilden. det blev en sådan fin kontrast. det gillar jag starkt.
.
det är för övrigt min snabblärde lillebror dsom tagit bilderna. duktigt. sa hur man skulle göra en gång och sen satt det som i ryggmärgen. jag är imponerad. ligger i blodet kanske.hela läkten är fotointresserad.
ingen släktträff utan tusentals paparzzis. underbart. något jag bara älskar.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: sofie

ÅHHH den där!!! måste få låna! :O

2011-01-09 @ 00:57:12
URL: http://sofiekollberg.blogg.se/
Postat av: JULIAAAA

varför är jaginte ens förvånad över att william är en naturbegåvning på detta?!

2011-01-09 @ 01:35:37
Postat av: Olivia

AASM!! :D

håller med sofie där, måste få låna!

du är så fin cornelia. saknar dig så jag går av.

2011-01-09 @ 01:52:30
URL: http://ettsyfte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0