BEING APART.

.

saknar den här personen en hel del nu gissar jag. inte det lättaste att vara ifrån varann när man brukar ses så ofta. saknar hans armar runt omkring mig.

.

sen saknar jag alla mina nära och kära vänner som jag brukar få prata och skratta med flera gånger i veckan. konstigt att vara så långt ifrån varandra.

.

translate: longing for this person to be here with me. miss his arms around me. not that easy to be apart from each other when you're used to see him all the time.

.

and my sweetheart friends back home. miss them. miss the talks, the laughs. weird being apart.

.

tack och hej leverpastej.


Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

vilken charmig pojk!

2011-06-30 @ 17:17:38
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0