UNFORTUNATELY THOSE DETAILS WILL HAVE TO WAIT.

coral lipstick - åhlens. bustier - HM. shorts - HM. shoes - scorett.
.
här kommer det första förinställda inlägget från mig till er.
hoppas alla har det bra där hemma än så länge. en del av er har säkert inte slutat skolan än.
.
jag befinner mig nog i Brewer med hela familjen samlad. äntligen har jag fått ge julia en stor kram. har ingen aning om hur det var att träffa henne första gången efter ett helt år, eftersom jag skrev det här i förhand. men det berättar jag mer om när jag är hemma igen.
.
hur som helst så hoppas jag att alla mår bra. tänker speciellt på er där hemma i Umeå. snart kommer friheten och ledigheten. håll ut.
.
förresten. ovan kan ni se lite nya grejer. min nya spets-bustier och själbfallande shorts från HM.
.
translate: here comes the first dated post for the month.
I hope you're all right everyone of you. because soon you all will live in freedom vacation.
.
right now I'm supposed to be in Brewer with the whole family finally gathered, if everything worked out. which I am sure it did.
I have probably already huged and kissed my sister all over a thousand times by now.
but unfortunately I can't describe the feeling when I saw my sister for the first time in a year and how it felt to hug her like never before. Those details will have to wait.
.
Like I said I hope you're all feeling well and happy. especially my dearest in Umeå. I love you!
.
and by the way. on thoses pics above you may discover my new things. so happy. my shorts and lace-bustier. amazing.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: lisa

fina tjejen!

2011-06-10 @ 15:01:53
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Kitty (kittyscorner.devote.se)

jag kom just på 2 saker

1. du är för jävla snygg

2. du tar underbara bilder

2011-06-10 @ 15:26:41
URL: http://kittyscorner.devote.se
Postat av: Anonym

This dress is sooo cute ;)

2011-06-12 @ 20:11:07
URL: http://heartsandshoes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0