YET AGAIN I FELT LIKE SLEEPING BEAUTY.

.
hemma igen efter nittio mils resa genom sverige idag. varav jag sov 99% av. och är därför inte pangtrött nu.
jag har haft de bästa dagarna på länge. underbart med släkt och vänner. nära och kära. och bröllopet var minst sagt magiskt blir alltid lika inspirerad och lycklig när jag ser något så fint som kärleken som existerar mellan två personer.
många bilder kommer framöver. har speciellt många eftersom jag var en typ av anställd fotograf under en del av festkvällen. skulle hur som helst fotat. men alltid kul att engagera sig ännu mera.
.
edit: glömde upplysa er om att jag färgat håret (om ni inte la märke till det) en ny omgång av intense koppar. så nu är jag morot once again. I like it.
.
translate: just got home again from a ninety miles long roadtrip today trough Sweden. and was asleep 99% of the time. amazing. not that tired now when I should be though.
.
I have had the most greatest time with family, relatives and friends. the wedding was all magic. wonderful weather. I will tell you more later with a lot of pictures. since I was asked to be bridal couple's photographer during a part of the evening, my camera is now full. love.
.
edit: btw I forgot to tell you. during the time I was gone I colored my hair (as if you didn't notice). so, now I am a member of the carrot/ginger-club once again. love it.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: lisa

tjusig färg! vilken färg har du använt? :)

2011-06-06 @ 11:06:03
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: martina

cool hårfärg, är det din naturliga?

2012-03-22 @ 14:07:10
URL: http://fiktiiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0