LÅGSTADIEDISCO.



knitted
jumper-gina tricot. jeans shorts-second hand. shoes-skohuset.
.
klädsel för några dagar sedan. idag har matteprovet tagit över min dag. men nu är det över och det känns bra att kunna släppa en tung grej från axlarna. nu är jag med min kära och lilebrodern och planerar morgonadagens kalas. william har ju fyllt år och jag och jonas ska hålla i lekarna. nostalgi från ens egna kalas när man var yngre. lågstadiedisco. ska bli kul.
.
translate: outfit from last week. today i've had my math exam. it feels good that it's over. one more thing to take of my mind.
now i'm at home with my dear and brother. we're planning tomorrow's birthday party. william's inviting his whole class here and me and jonas are taking care of the competitions and games. it will be fun.
.
tack och hej leverpastej.
.










Kommentarer
Postat av: Alice Risholt

såååå snyggt med flätan!

2011-03-24 @ 20:35:43
URL: http://alicerisholt.blogg.se/
Postat av: JULIAAAA

JAG HADE OCKSÅ PÅ MIG TRASIGA STRUMPBYXOR IDAG. alltså exakt SÅ DÄR. leeeskigt.

2011-03-25 @ 02:29:25
URL: http://juliagoesamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0