rouge à lèvres.

.
kan du inte berätta om din kamera och objektiv?.
.
självklart kan jag det. Jag har bara för någon månad sedan uppgraderat min foto-utrustning. investerat i ett nytt hus - en Nikon D90 (rekommenderar) och en kort tid efter la jag min sista sommarlön på ett fantastiskt objektiv vid namn - Nikkor 50 mm 1,4.
det är alltså mitt senaste tillägg till min kamerasamling. men sedan innan har jag ju mitt macroobjektiv - Sigma macro 18-50 mm 2,8, zoomobjektivet - Nikkor 55-200 mm 5,6 G och tillsist min förra kamera - Nikon D60 med standardobjektivet - Nikkor 18-55 mm 5,6 G.
.
en sak jag är nyfiken på, och har varit tidigare: vem fotograferar dina vackra bilden? denne någon måste ha cred känner jag, himla vackert gång på gång. eller är det kanske herr/dam självutlösare som är med i bilden?
.
till att börja med vill jag säga tack, vad kul att du tycker det! dock så ligger inte självutlösaren bakom en enda bild, inget fan av det måste jag säga. bilderna på mig är i de flesta fall tagna av min kära vän Amanda och ibland av min kära syster Julia. så cred och en stor applåd till de.
Men alla andra bilder fotograferar jag själv och jag redigerar på egen hand helt igenom.
.
Vilken färg är det du har på läpparna här?
.
det är ett läppstift jag fått av min fina vän Sofie för ett halvår sedan ungefär, det står undermärket Beyu, Rouge à Lèvres, nr. 86.
.
hoppas ni fick tillräckliga svar, annars är det bara att fortsätta fråga.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0