möjligenheten att få uttrycka sig.

.
.
igår var jag med i tidningen för första gången i mitt korta liv. jag har aldrig haft den känslan att ens läsa ett litet kort stycke om min födelsedag när jag var mindre.
därför var det otroligt roligt men också overkligt att läsa ett helt uppslag om mig själv och mina intressen i gårdagens tidning.
det var nämligen så att bara för någon dag sen så tog en tjej från VK (västerbottens kuriren) kontakt med mig angående min blogg. så vi träffades dagen efter och jag fick berätta om alla möjliga saker, som t ex. hur viktig min stil är för mig och vad jag vill säga med den, var jag får min inspiration till fotografering och min stil ifrån. otroligt kul verkligen att få möjligheten att uttrycka sig.
vi pratade också om den här diskussionen idag om att många modebloggerskor oftast inte blir tagna på allvar och vad jag tyckte om det. då fick jag använda det klockrena citatet från den fantastiska filmen "djävulen bär prada", fashion is greater than art, because people live their lives in it. otroliga ord.
det var en oförglömlig upplevelse absolut.
.
och när jag ändå är igång så vill jag också välkomna alla nya besökare och tacka och bocka för de fina kommentarerna! De uppskattas verkligen.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Va kul! grattis till att komma med i tidningen!

2012-01-20 @ 08:36:41
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Angelina

är du med i tidningen? :) vad kUL!

2012-01-20 @ 08:55:18
URL: http://leath.blogg.se/
Postat av: Victoria

Vad awesome att du kom med i tidningen!

2012-01-20 @ 19:01:02
URL: http://lifeofahustler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0