ÄNNU EN DAG.

.
JAPP då var det ännu en ny dag. upp på morgonen tidigt för att göra sig i ordning och äta samma gamla vana till frukost. för att sedan passa tiden och snabbt borsta tänderna och bege sig iväg till midgård. inte hannaskolan som jag gick på innan. utan nu är det midgård som gäller. det blir den nya vanan. gymnasiet. jag vet inte hur många gånger jag sk behöva säga/skriva det innan jag förstår det själv. me det kommer nog när det måste.
igår på skolan så hade vi svenska för första gången och idag blir det andra gången. vi började direkt på en övning. då man skulle intervjua någon i klassen och skrivaen artikel om den. Det var helt okej ändå eftersom att det bara är en övning och inga betyg sätts. Men man får ändå lite försmak på att allting börjar. NU.
åker till skolan med detta på mig idag. känns rätt så avslappnat.
.
idag ska jag förresten på handledarutbildning. äntligen har vi tagit tag i det. i tre timmar. SKÖÖNT. Men först ska jag vara med Jonas så det blir en toppendag ändå.
.
tack och hej leverpastej.
.

Kommentarer
Postat av: Olivia

SNYGGA BRUDEN! DE ÄR DUUUU!!! :*

2010-09-01 @ 21:19:22
URL: http://ettsyfte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0