DAGENS BESTYR.

JAHOPP. Idag har det hänt lite allt möjligt. Jonas sov över och idag så åkte vi tillsammans till kyrkan. Så längesen jag var där nu. Kul att komma tillbaka.
Efter mötet så blev det till att träffa min nära och kära. Marika och Olivia. Vi myste och pratade för fulla muggar på Wayne's i flera timmar. OJOJOJ va vi skrattade. HAHA. Det kommer säkerligen bli av igen. Oftare och oftare vill vi såklart.
.
Efter det så åkte jag mot holmsund med Jonas och hans pappa för att se Jonas fotbollsmatch. De släppte av mig hemma för jag skulle byta om lite för det var inte det bästa vädret som ni kanske märkt.
Men när jag väl står framför dörren beredd att låsa upp. Så. Är nyckeln såklart inne i huset. och jag var utanför. Vilket inte riktigt var det bästa. Jag var alltså utelåst. för resten av min familj var på middag någonstans. Så jag kollade alla dörrar och fönster. Desperat efter att någon glömt att stänga eller låsa. Men tydligen så hade någon varit väldigt noga med att ingen skulle kunna ta sig in. Man blir ju less. Alltså.
Så den enda lösningen blev att kalla in föräldrarna. Ringde pappa och han kom som min räddare med bil och nyckel. Skönt.
Sen blev det match. Jonas lag förlorade. Men det var galet jämt hela matchen. Men sen kom det en äcklig straff precis i slutet. Aja. Bättre lycka nästa gång. De var awsome alla fall.
.
och nu är jag hemma igen. INTE utlåst.  Och jag börjar bli smått pirrig och nervös inför morgondagen. För då börjar nämligen det vi alla väntat på gymnasiet. Första dagen. Undrar hur det kommer gå. ARENA KULTUR på midgård. Det är det som gäller. Och jag har precis insett att jag känner rätt så många redan som ska börja där. Både i paralellklass och i min klass. bland annat min förra classmate från högstadiet. Emelie. Så det blir kul.
AAAHHH. Kan inte fatta att det händer nu. Man gick ju nyss i sexan. vart tog tiden vägen liksom. AAAHHH. Men det ska bli kul. Är taggad ändå.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0