FREDAG.


.
HÄR.
kommer lite berättande om gårdagen. Då jag var med min underbara mamma och min fantastiska syster. En eftermiddag och kväll med bara oss tre. Vi började med att åka till  stan. Där vi först åkte till mediamarkt för att göra några ärenden. HEHE. Bland annat så skulle jag byta ut min plattång mot en annan modell. För min har varit så dålig. Har inte riktigt tagit så bra. Men jag hoppas att den nya nu är bättre.
Sen blev det till att äta mat på Allstar mitt i stan. Vi satt ute i värmen och åt en massa gott och hade det väldigt trevligt. Pratade, skrattade och mycket mer. Sen så gjorde vi en lite impulsgrej och gick till en fotoautomat. Där vi trängde in oss i den lilla hytten och tog fyra små foton i svartvitt. Det var väldigt kul.
.
Efter maten blev det Maxi för att handla fyra paket glass och lite tvättmedel. Konstig kombination. MEN men. Är det vad man behöver så är det. HEHE.
Vid den tiden så var vi väldigt uppe i varv och så där löjligt roligt fnittriga så man kan säga att vi hördes pch märktes ganska bra sådär sent på kvällen inne i det ovanligt tysta maxi. SKÖÖNT.
vi åkte hem och fixade i ordning för att se tre filmer som vi hade hyrt. Vi hann dock bara se en och en halv innan alla sov men men det var en bra kväll. För innan vi somnade och fortfarande var på den sista filemn så åt vi glass och fixade till våra naglar. Julia var no den enda av oss som var seriös och verkligen gjorde sina naglar fina för jag och mamma slutade med att ha tio naglar i olika färger. KUL. Har nog aldrig sätt mamma ha så fula naglar. HAHA. Om man får säga så. För hon har verkligen fina naglar. Till skillnad från mig. Men vad ska man göra liksom.
.
Så bilderna här är inte så många av själva kvällen. men lite resultat av vad det blev. tack mamma och Julia för en underbar och minnesfull dag.
.
tack och hej leverpastej.
Zackarias – Fredag
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0