GYMNASIET.

.
IDAG börjar det!!!! Sitter här och mumsar i mig min frukost medan jag inser att jag har gått upp f ör tidigt. Tog inte alls så lång tid på mig som jag trodde. HEHE. Skönt att det inte var tvärt om.
Idag händer det alla fall. Gymnasiet. Första skoldagen ska man bege sig iväg mot. Det känns som sagt tidigare väldigt weird. MEN kul.
Hoppas ni alla trivs på er första dag ni andra 94:or.
det här har jag på mig idag förresten. Ni har sett bilden förut. Men eftersom att det ändå är samma klädre så kändes det onödigt med en ny bild. HEHE.
.
tack och hej leverpastej.


Kommentarer
Postat av: STINA

wihoooooo

2010-08-23 @ 11:27:47
URL: http://stinasofiamadeleine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0