INPREGNERA DE SKORNA.




.
JAG VET INTE riktigt vad som hände. Men idag när jag träffade Sofie på stan så satt vi nere vid älven och myste. Sen när det snart blev dags att dra sig hemåt för båda så bestämde i oss för att gå lite på stan innan. Och jag skulle bland annat visa mina stövlar på affären Bianco för henne. Och då innan så fastnade vi på några skoaffärer innan. Och där i bland butiken Nilson. Och då var det rea. Och där i lla rea så fanns det ett par underbart fina skor som Cornelia fastnade för direkt. Hon prövade de några gånger sen var det dags för sofie att lämna stan. Cornelia fick panik för hon tyckte verkligen om skorna, men behövde Spfie för att bestämma sig för att köpa de eller inte. Men Sofie sa köp skorna och det var det enda som behövdes för att Cornelia skulle bli övertygad. Och suddenly var de i en påse i hennes hand. Snipp snapp snut så var sagan slut. En fin historia om de sköna skorna. 
.
tack och hej leverpastej.
.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0