JUST LIKE THAT.


.
OOH OOH OOH. Cornelia är så sjukt cool som tar kort på sig själv i spegeln. Fast nääää.
Och jag har faktiskt ingen bra aledning till varför jag gjorde det heller. Jag kände mig bara allmänt ocool idag och fick för mig att göra något ocooli. så vad händr liksom.
Men ja orkade inte ställa upp stativet och så. Så där på morgonen. Som ni kanske förstår. så ni får nöja er med detta. Hoppas att det blir en engångsgrej.
på bilden var jag påväg till bussen . ut u regnet. MYS.
Geggigt och äckligt blev det om skorna. FY.
men annars har det varit en bra dag. Gck som sagt idag till syon för att byta estetisk verksamhet. Och det blev tillslut teater iställe för dans. Så det känns spännande. HEHE.
.
Hade dans på skolan idag för första gången. Och jag säger bara betygskriterier. I DANS. Visst det är skola och man ska bli bedömd i det också. Men det var så konstigt bara.
Men annars var det helt ok. Vi gjorde inte så mycket n första gången. Vi typ planerade. Men nästa vecka bli det YOGA... HAHA. har aldrig i mitt liv prövat det. så det blir lite itressant. Och lite skumt. Men men. Det blir nog bra.
.
Träffade idag Stina efter skolan och vi satt och pratade i flera timmar om allt mellan himmel och jord. MYSIGT. JA.
ha saknat henne.
ska sova nu. Så god natt.
.
tack och hej leverpastej.
.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0