KVAR I NÅGOT JAG LÄMNAT.


.
DEM VECKORNA.
de var underbara. Jag var på ett läger i norrmjäle och träffade en massa mysigt folk. Allt var bara awsome. Det hände saer hela tiden. Man var bland sjukt härliga personer, man kunde fokusera på Gud och allt var bara så otrligt skönt. Vi gjorde en massa roliga saker som man aldrig kommer glömma och efter två veckor så här så är det mycket saker som blir väldigt interna som man pratar på om i flera veckor efter. Det är väldigt kul.
Och hur skönt det ändå är att komma hem så saknar är det väldigt konstigt. För man har ju varit bland folk konstant i tolv dagar. Och då när man kommer hem och det bara är ens familj om ens det så känns det jättekonstigt. WEIRD.
.
Här kommer en massa härliga bilder. SÅ. Enjoy.
.







.
haha. Så här såg det ut på vårt rum. Väskorna längst upp är min och Sofies. Stökiga och fina. Vissa skulle nog kalla det oordning, men man är ju olika. Den nedan för är våran rumskompis väska. Lite skilland om man säger så.
.











.
Det här var en jätteskojsig lek. Varje dag är det något som kallas GF (gemensam fritid) och då leker man jättecoola och roliga lekar. HEHE.
I just den här leken så åkte jag ut direkt. Jag vet inte riktigt hur det gick till, men det blev bara bajs av alltihopa direkt och helt plötsligt så satt jag på sidan och kollade på. Är det inte konstigt hur livet överraskar en ibland.
.

.
HEHE. Den här bilden kan man ju inte annat än skratta åt. Den är så flummig. Men bli inte rädd det var inte så att vi klädde oss så här normalt. Utan varje år så är det en fredag då det är en typ av festkväll eller vad man ska kalla det. Då är det alltid ett speciellt tema som man ska klä ut säg till. Och det här var vad jag och några till klädde ut oss till. Vad får du komma på själv. Men temat var alla fall kända filmscener. Så man skulle alltså vara något/någon ur en känd film. Mer säger jag inte. Kul var det alla fall. Mycket skratt blev det den kvällen.
.









.
Som sagt grymt härliga människor. Sköna två veckor som jag aldrig glömmer.
.
tack och hej leverpastej.
Melissa Horn – Kvar i nåt jag lämnat

Kommentarer
Postat av: fannywikström

lägg ut bilderna på facebook!!:D

kram!:)

2010-08-03 @ 16:14:23
Postat av: Stina

ahhh! finbilder, önskar ett byte!

2010-08-05 @ 10:53:19
URL: http://stinasofiamadeleine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0