LOST!


.
I´VE LOST MY TEETH.
Idag när jag vaknade. Så vaknade jag av att jag hade något hårt i min mun. Första reflexen munnen fick var att tugga på det och känna var det var. Jag tog ut det ur munnen. Och där i min hand så låg flera vita småbitar. De var från min tand. Min högra vänstertand hade gått sönder när jag sov. Och inte lite heller. Det sysn inte på framsidan. Men på baksidan, för hela baksidan av tanden är i princip borta. Det är bara en liten bit kvar av den. Och den är väldigt störande och vass. Det gör inte ont. Men det är väldigt frustrernade när den inte är jämn.
På måndag ska jag boka en tid hos tandläkaren. Så här kan de ju inte få vara.
Min tand känns nu ganska så ostabil och skör. För den ha ju som halverats. Blivit hälften så smal. Och ni vet ju att något som redan är smalt och blir smalare blir lättare att bryta av. Så jag får försöka vara försiktig nu. Vill ju inte gå omkring med en stor glugg. USCH. BLÄ. Men det kommer inte bli så. Så det är lugnt. HEHE.
.
Nu ska jag påriktigt gå ut på en promenad. Jag måste ju ta tag i att gå ut nu när ingen säger till mig att göra det. För ingen är som sagt hemma förutom jag. Julia har disney-maraton med en kompis och mamma, pappa och William är i fjällen och åker mountain-bike. Fråga mig inte varför. men pappa är väldigt intresserad av sånt så det var han som drog dit de. Men nu så prövar tydligen mamma och william också. Inte de brantaste. Men ädå liksom. Vilken grej ändå.
Vi får se hur många brutna ben de tar med sig hem.
.
tack och hej leverepastej.
Coldplay – Lost!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0