SKÖNA STUNDER.


.
HEJ MÄNNISKOR.
alltså förlåt att jag inte uppdaterar som jag brukar. men ni vet hur det är nu när skolan börjar då har man inte lika mycket tid. Men sen när man får datorerna så blir det mer. Men de kommer såklart inte förän i oktober. AJA.
Så därför så åkte jag idag efter lovsångsövningen till maxi för att snabbt handla in kollegieblock. Nu örjar det verkligen på riktigt. Känns så konstigt att gymnasiet ska bli den nya vardagen. Tänk liksom ojm typ en månad. Dåå man typ stormtrivs typ och känner sin  klass rätt så hyfsat och är helt inne i "det vanliga". Sjukt kul.
Idag så kändes ännu bättre än igår. tycker om min klass mer och mer. Idag var det typ bara en massa tävlingar hela dagen så det var väldigt kul och slppt. ASKÖÖNT. Plus att  det var ett perfekt tillfället till att lära känna folket.
Imorrn så börjar som sagt de riktiga skoladagarna med riktitga lektioner. TAGGA.Börjar dessutom inte fören tio i tolv. Vi ska dock träffas fyrtio minuter innan  för att få skåpen och så. Men det blir härligt. och imorrn så är också första gången för "paketen" som det kallas då. Det är en specielle sak för just min linje. Jag går ju arena kultur så man få välja ett typ av paket på två hundra poäng som man har två gångern i veckan.  Något estetiskt eller inte. Det väljer man själv. Jag hade valt foto- webb. men kom inte med i den gruppen så det blev mitt andra hands val. Alltsp dans. Så det blir nog foto-webb något annat år. Så det taggar vi imorrn. Att börja dansa igen. TJOHOO.
.
Och förresten idag så fick jag bilderna av marika från när vi var och fotade. Så de får ni se när de är redigerade. Kanske i morgon. Får se.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0