SOLEN I ÖGONEN.




.
MITT PÅ DAGEN.
Då träffade jag Sofie mitt i stan. Hon hade suttit och kollat på beachvolley-tävling. Medan jag skyndade mig in för att komma sent till henne. Vi gick ner till lven och satte oss på den lila filten som Sofie kommit ihåg att ta med. Vi åt gott, melon, ballerina, nektarin, jordgubb -och rabarbersaft och lite till. MUMS. MYS.
Det var väldigt härligt väder. Skönt när solen äntligen värmer upp ansiktet som gått i ide pågrund av höstvädret. Men idag påmindes vi av att sommaren inte är över än. Solen överbevisade klädaffärerna med deras höstkollektioner. SKÖNT.
Hoppas bara att det håller i sig ett tag till.
.
Jag och sofie hade det alla fall väldans bara tillsammans. Som alltid. Och som alltid så blev det mycket härligt babbel om diverse. Blir aldrig uttråkad av våra prattimmar. De är underbara. SÅ.
.
tack och hej leverpastej.
Lars Winnerbäck – Solen i ögonen
.





Kommentarer
Postat av: dencoolaste

haha läskigt bild på oss!

2010-08-06 @ 00:06:21
URL: http://sofiekollberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0