SOMETHING OLD. SOMETHING NEW.


.
DET här är då vad jag har på mig idag. En riktigt mysig och avslappnad klädsel som jag trivs i. Något som jag inte trivs i däremot är mitt blöta hår. Det är därför det är så mycket mindre snyggt på bilderna. För jag har precis duschat.
Men tillbaka till kläderna. Linnet är inte speciellt nytt, men de militärgröna-shortsen de är lite halvt nya. De blev till igår eftermiddag. När jag letade igenom min garderob. Då hittade jag ett par gamla mjyka och sladdriga byxor som jag någon gång har köpt på HM. Men knappt använt. Och vad gör man med saker man inte använder. Man slänger de, behåller de utifall att de skulle bli mode, ger bort de, eller gör om de till något nytt och snyggare. Jag valde det fjärde alternativet. Jag klippte bara av de i den rätta längden och vips så var det ett par mysiga shorts. SKÖNT.
Så ja. DEt var historien bakom de militärgröna- shortsen.
.
Nu ska jag gå ut på en promenad i det härliga vädret och låta mitt hår torka av sig själv i vinden.
.
tack och hej leverpastej.
.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0