SUNRISE.




.
INATT. Så hände det. Jag och Julia ställde klockan på kvart över tre. Vi steg upp. Tog på oss typ sex lager kläder för att inte frysa. PLUS. Dunjacka och överdragsbyxor. Mössa och halsduk. Vantar och tjocksockar. Och kängor såklart. Vi frös inte. Bara när vi tog av oss vantarna. MEN. Det är ju förståeligt. Såvi häll vantarna på.
Vi packade en lite massäck med varmchoklad, fyra mackor, en skorppåse och tre bananer. SKÖNT.
Det var behövligt. Kan man säga. JA.
Just det vi tog med en hela ICA-MAXI-PÅSE fylld med bara filtar. MYS.
Så vi åkte ner kalsborg som det heter då. Det blev inte revet. Och där la vi oss på en brygga med alla våra filtar. Dukade upp det goda och hällde upp vår choklad. Trots att det bara räkte till en mugg var så värmde det ändå. Trots alla klumpar i chokladen som julia glömt blanda bort så var vi ändå lika glada.
Trots att vi brände våra tungor så hade vi ändå galet kul.
Det här var nog den bästa idén vi kunde komma på som en sista grej innan hon åker. Vi hade det verkligen jättekul och pratade om allt möjligt. Det var en underbar Natt/Morgon. MINNESVÄRD.
Vi låg/satt där och såg solen sakta men säkert smyga sig fram över skogskanten. Till en början så var det lite moln. Men solen lös igenom och det var väldigt mäktigt och vackert. För typ först gången så kan inte bilderna tala för sig själva. FÖR. Det var så mycket vackrare ä ni kan se. Det var fantastiskt.
TACK julia för att du är du. Utan dig inget mig.
.
Imorrn åker julia.
.
Idag har hon avskedsfika och det hålls på här hemmea med att ta fram diverse ätbara gosaker. MUMS.
Det kommer bli mycket tårar en dag som denna. Mycket hejdå/farväl/hade bra/lycka till/kommer sakna dig/Måste du åka?/vill inte lämna dig och mycket mer. Får se hur det går. Julia kommer vara helt slut vid dagens slut.
Hon har bett mig ta kort. Så det blir mycket fotande idag. och det betyder att det sedan kommer synas lite på bloggen. Så ni blir uppdaterade senare.
.























.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Olivia

JAG VEEEET!! det är helt SJUUKT!!!



aaaww! så otroligt mysigt ni ser ut att ha haft!! :* :)

2010-08-19 @ 21:15:34
URL: http://ettsyfte.blogg.se/
Postat av: j

tack cornelia. finns inte ord. men tack

2010-08-19 @ 22:31:28
Postat av: JULIAAAA

CORNELIA. alltså jag tog just en trip down memory lane och alltså jag längtar tillbaka till den där morgonen så OTROLIGT mycket. saknar dig min älskling.

2011-02-01 @ 21:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0