TÄNK OM JAG ÅNGRAR MIG OCH SEN ÅNGRAR MIG IGEN.

NU för ett tag sedan så kom vi hem efter en dag av blandade aktiviteter. Det började som jag tidigare skrivit med familjekort med en bekant. Det var faktiskt väldigt kul. Inte stelt alls. Men det kan nog bero på (hur patetiskt och tööntigt det än låter) att vi har typ megamånga kameror i denna familj och i släkten. Vi är en enda stor Fotograffamilj så vi är tydligt väldigt vana vid att stå framför och bakom kameran. SÅ. Ja vad ska man säga så det var inte direkt så svårt att slappna av och få det naturligt. Det kommer bli jättefina bilder tror jag. Ni får se de sen kanske om de läggs in på datorn.
Sen efter foto så blev det till att skjutsa William till Leos lekland, vi andra var inte jättetaggade på det faktiskt. HEHE. Så vi åkte tillbaka till stan och var där ett tag. Kollade på saker, köote saker. Så idag fick lite fler saker följa med mig. Ett jättesött mysigt nattlinne (har alltid velat ha något gulligt nattlinne. Inte för att klä upp mig när jag ska sova eller något men men. det är bara fiint.), en scarf eller vad mna säger som jag fördet mesta kommer anväda som turban men också halsduk, en ring till mitt hål i örat, en plånbok (som för övrigt var ett behövligt köp), en vit magetröja. Ni får se det någon gång också. Jag lovar. HEHE.
Sen efter stan så blev det till att se Shrek fyra på bio i 3D. Med hela familjen. Den var väldigt rolig faktiskt. Rekommenderad. Sen gick vi och fikade på café station. MYS.
.
och nu är vi hemma och jag och julia ska mysa med fimen "the last song". Det är tydligen en gråtfilm enligt Sofie. det är vi taggade på. Så vi får se om det blir någe hulkande tårar. Jag är dock lite tvivlande på det för Miley Cyrus är huvudperson och det känns bara patetiskt. Men ja. Vi lär väl märka.
.
Bjuder på en bild från TB. Då vi var på en mysig promenad till standen.
.

.
tack och hej leverapstej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0