THE REBOUNDER.








.
IGÅR
var det mer uppträdande borta vid botniabanans invigning. Så. Jag, olivia, marika och sofie för att gå och kolla på Amanda jenssen som skulle sjunga. Men sofie var så trött efter hela veckan plus helg så hon åkte hem och vilade.
Men Olivia tog med sig lite fler familjemedlemmar. Så vi var några stycken. Till en början alla fall. För sen var det så att Det var något som gick fel uppe på sccenen sså amanda blev väldigt försenad. Så Olivia och co. var tvugna att fara.
Och då var det bara två kvar. Marika och Cornelia. Men det gick lika bra det. Vi hade väldigt kul och amanda var sjukt härlig. Alla i hennes band var så sjukans sköna. Verkligen dansade omkring och sjöng och spelade. Hur bra som helst!! Och jag älskar verkligen amandas röst. Så egen. Satt igår när jag kom hem och lyssnadee sönder henneas låtar.
Efter amanda som faktiskt sjöng rätt så länge. Så gick jag och marika in i själva glasbyggnaden som de byggt till botniabanan. Tågstationen. Det var galet snyggt. har du inte gått och kollat än. GÖR de.
Vi var faktiskt för en gångs skull stolta över Umeå. Umeå har ändå sina moments. HEHE.
härlig dag alla fall.
.
.
tack och hej leverpastej.
Amanda Jenssen – The Rebounder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0