TRUE COLORS.

.
JA nu börjar det bli kallt på riktigt. det var ändå sol ute idag så det blev man glad av även om det regnade sen på eftermiddagen. Man måste börja använda varmare jackor och jag började ha halsduk för någon dag sedan och idag fick ett par vantar följa med. Det var längesen sist. Mysigt ändå. toglite bilder här om dagen på det som kännetecknar att hösten är på väg fram. Nu har jag upptäckt att vissa löv börjar skifta färg till gult. björklöv som syns mest.
Det är grått på de flesta ställen. Blommor börjar vissna . Det finns endast några enstaka levande kvar. men de flest har övergått från färg till gråbruna vissna blad. Inte lika fitn. emn ändå något som hör till.
Färger som hör till hösten börjarb folk klä sig i. det är mycket grönt i alla dess nyanser. Militärgrön, brun, beige, grå, svart, lejongult och lite lila. Mysiga färger som jag gärna klär mig i.
Hittade en bild från förra året tror jag,. det är från oktober då hösten blivit riktigt kall. Det var när det blivit lite frost. jag och julia hade fixat ihop en lite picknick i en söt korrg, Varm choklad, cupcakes, höstkläder och kemeror i högsta hugg för att fånga första frosten. Det var så mycisgt. MINNEN. Älska.
.
förresten varför jag typ inte skrivit något idag är för att jag haft fullt upp. Skolan ha börjat på riktigt. vi ha fått läxor och fåttt veta när prov ska vara, inlämningsuppgifter osv. BLÄ. Sen så efter skolan idag följde jag med min bästa vän sofie till sko affärer för att ge henne lite smakråd och stöd i ehhens beslutsångest-köp. alltid lika kul att gå med henne på stan. Hon köpte tillslut ett par snygga boots. Perfekt inför hösten.
Och sen blev det till att träffa älsklingen jonas för att hinna träffa honom i typ en timme innan det bar av mot en tre timmars lång handledarutbildning. BLÄ BLÄ BLÄ. Usch. så långtråkigt. Lärde mig nog ett och annat. men jobbigt var det. Nu taggar jag bara att få körkortstillstånd så man kan börja köra. TAGGA.
är så förskyld och hängig så jag måste strunta i förtsa danslektionen i modernt. Känns jobbigt. men nödvändigt. ska snart gå och lägga mig ockå. så jag orkar skolan imorrn. Ska bara svara klart på min älskade systers mail. Finns så mycket jag har att berätta så det tar så lång tid. Nu när hon är i usa och allt och båda har fulla scheman hela tiden så är det svårt att boka in en skypetid. Så vi börar med mail så länge. saknar sönder henne. orkar inte
.
tack och hej leverpastej.
Ane Brun – True Colors
.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0