AFTER WORK.


.
HÅR INNAN KLIPPNING PLUS SLINGOR.
.



.
HÅR EFTER KLIPPNING OCH SLINGOR.
Jag vet. Det syns typ nästan inget. Jag trodde faktiskt att det skulle var större skillnad. MEN. Hon gjorde inte så blekt nu direkt för det sliter så mycket på håret. Så jag ska komma tillbaka om typ en månad och slinga igen så blir det sakta men säkert blont.
Men nu är det ju så att slingorna syns olika mycket i olika ljus. Kanske inte mest av på den här bilden. Men det är ändå lite skillnad. Det är ju ändå ljusare själva håret i allmänhet. Så jag är nöjd. Plus att jag klippt topparna så nu är mitt hår inte så slitet längre. SKÖÖÖNT.
.

.
HÅR FÖRE KLIPPNING.
Som jag sagt innan så skulle jonas också klippa sig idag. Så vi gick dit tillsammans och körde alltså inte moppe. En ny grej för oss eftersom att vi tar oss överallt med mopparna (coolt. HAHA.) så man förtränger liksom att promenader existerar men det ska det bli ändring på snart. Men vi gick dit alla fall. Och jag fick börja klippa mig och medan min färg skulle värka så blev jonas klippt. det var väldigt kul att se. För man visste ju att det skulle bli så stor skillnad. Som ni då ser på bilderna. Till skillnad från mitt hår som det inte blev någon större märkbar förändring på. HEHE.
Man typ höll andan i halsen när frisören snaggda superkort på sidorna. Men resultatet blev SUPERMEGASNYGGT. Plus att Jonas blev nöjd. Så man kan säga att det var en lyckad klippning. Sen som precis varje gång man är hos frisören så blir man lite maniplerad av de i det undermedvetna. Så ibland så slutar det med att man har betalt för mer en endast klippningen och går hem med något i en lite kasse. I detta fallet så var det Jonas som blev lockad och köpte med sig vax som skulle passa "JUST hans typ av hår" för att citera. Men det är nog väldigt bra. Det tvivlar jag inte på.
Så här såg jonas u och gör fortfarande såklart.
.
tack och hej leverpastej.
.




Kommentarer
Postat av: Olivia

SNYGG du blev hun!! :D

2010-08-18 @ 10:48:05
URL: http://ettsyfte.blogg.se/
Postat av: Anonym

var klippte ni er? svara gärna till min mail!

2010-08-21 @ 05:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0