SISTA KVÄLLEN. BLÄ.


.
NU sitter jag här vid datorn igen. Hur hamnade jag här. Nu igen. Det är inte lätt inte. Direkt när man kommer hem så är den där. Datorn. Den ligger där och skriker på en som en liten bebis. Ber på sina bara knän att jag ska använda den. Så vad ska man göra liksom. jag hatar att göra andra besviken. SÅ. ja. Ni fattar säkert.
Hur som helst så har jag städat lite idag på toaletten för imorrn så ska Julia ha ett avskedsfika inför när hon ska fara. Så det kommer typ megamycket folk hir imorrn typ hela dagen från ett och framåt. Så det är fullt upp med att fixa inför det. Även om det inte skulle vara värsta specgrejen så blir det ju ändå det eftersom att man ändå måste fixa och sånt till alla. och typ städa för det såg verkligen ut som ett kaos här hemmea. Men säg det inte någon. HEHE.
Nu är det städat alla fall så nu är vi väl förberedda för fullt hus. har ni sätt den filmen förresten. Fullt hus alltså. Den är väldigt bra. Eh. Okej. Inga sidospår nu.
.
sen så efter jag städade så åkte jag in som sagt tidigare, in till stan för att där träffa Jonas. Vi gick omkring lite på stan och prövade skor och petade på kläder. NAJS.
Sen blev jag väldigt hungrig och sötsugen. Så vi gick till konsum och kollade lite. Det slutade med att vi kom ut med en tor kasse med diverse sötsaker. En stor längd wienerbröd, ett paket chokladbollar, tre munkar, ett mariekexpaket och ett paket mjölkchoklad. Hehe. Jag vet. Tjocka. Men sött och fett är gott. Okej. Vi rullade bokstavligen hem. Fast på mopparna då. Såklart.
Nu blir det film med familjen. Snabba Cash. En triller. Får se hur den är. Sista kvällen tillsammans när alla är samlade innan Julia åker. SAD. BLÄ. ORKAR INTE. BLÄ BLÄ.
Och den kvällen spenderar vi framför TV:n såklart. HAHA. Nämen. Vi lär ju prata lite kanske också. Chansen är kanske inte stor men haha. Jodå vi komme nog göra annat också. Vi är inte de bästa på att vara tysta så. JA.
.
Inatt kommer jag och Julia för övrigt att ta tag i något tänkt göra väldigt länge nu. Vi ska åka till ett ställe som heter Revet. Vid havet. och ta med oss kameror, fika och massa filtar. För vi ska nämligen vara där i natt och se soluppgången. MYS. MYS. MYS. Det blir bäst. Och dunjackor blir det nog. För har ni varit ute idag. Rena rama vintern.
.
tack och hej leverpastej.
.




Kommentarer
Postat av: Anonym

oj oj till revet, hoppas inte alla andra läst det och åker dit. kram

2010-08-18 @ 23:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0