HITTILLS MINDRE MÄRKVÄRDIG.

.
IDAG HAR DE VARIT EN HÄRLIG DAG.
jag har varit i kyrkan och sedan blev det mellamdagsrea-shopping på monki. sjukt kul. hade fått presentkort av my dear grandma så jag shoppade loss där. favoritaffären absolut.
fick med mig en söt magtröja, ett militärgrönt linne, en lejongul tunika och en bh hem. plus en mindre märkvärdig mascara från hm.
efter stan blev det middag på Lottas med familjen och min pojke som kom lite senare för att visedan allaihop skulle dra vidare mot bion för att se den nyaste narnia i 3D. ASM. tyckte verkligen om den. en av de bästa. hittills.
.
vet att jag lovade att pröva mitt nya objektiv och visa upp idag, men ja ha inte hunnit. så det får blir imorgon på slappdagen. skönt.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0