NOW MY FEET WON'T TOUCH THE GRUOND.

.
VAR PÅ JULFEST IGÅR KVÄLL PÅ UBC.
hur kul som helst. såg dock inte ut sådär i håret som på bilden, skulle det men det blev inte så.
får bli på nyår istället.
hur som helst var det en grym kväll.
och tro det eller ej, men jag vann en paradisask i en tävling. lycklig? JA. min alldeles egna chokladask, i can feel the power. hehe.
gott.
ni ska få se bilder senare. men nu ska jag gå och äta mysfrukost med min underbara familj. ska spendera hela dagen med min familj och julfixa och julbaka det sista. mysig och lugn dag. en sådan som jag behöver för stunden.
.
tack och hej leverpastej.
Coldplay – Now My Feet Won't Touch The Ground

Kommentarer
Postat av: juliaaaaaaa

cornelia, jag och alla andra i min amerikanska familj har gråtit över den här bilden. DU ÄR SÅ VACKER!!! så himla COOOL FRISYR!!!!!!!!

2010-12-18 @ 20:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0