TÄNK OM JAG ÅNGRAR MIG, OCH SEDAN ÅNGRAR MIG IGEN.

.
VAR PÅ STAN OCH JULHANDLADE MED DEN HÄR SKÖNA PERSONEN. idag efter skolan. jag slutade redan vid  tjugo i ett och tog då chansen att leta julklappar till bland annat Jonas innan han kom, men alltså det är så sjukt svårt. för ja är verkligen så att jag måste köpa en present till någon som är personlig, eller en sak som man alla fall kan se  person i. och ofta är det väldigt svårt, så det tar ett tag eftersom man ångrar sig och sedan ångrar sig igen. hm..
men det vra mysigt. och jag har nu officiellt bestämt vad jag ska ha på mig på jul och nyår, den sista grejen införskaffas imorrn. ni får se på jul eller på julfesten vad det var jag tänker ha på mig. det är underbart fint alla fall. ni får ju tycka som ni vil, men jag blev kär direkt. kärlek vid första ögonkastet liksom. sen fick jag emd mig lite smycken, en julklapp och några idéer hem. visar senare.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Det är ju jag.

WIOHOOO WINNERBÄCK!

2010-12-06 @ 21:10:53
Postat av: Det är ju jag.

WIOHOOO WINNERBÄCK!

2010-12-06 @ 22:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0