VAD SKA DET TA FÖR ATT FÖRSTÖRA JULEN.

.
DET HÄR VA MIN KLÄDSEL PÅ JULAFTON. jag bara älskar outfitten. kjolen, bustiern. båda från bikbok och helt underbara. precis som jag vill ha det.
skulle dock inte ha rött som detalj, för jag hade ett par andra skor jag hade beställt från urban outfitters, men när jag väl prövade de på morgonen så var de för små. så sjukt störande. så jag kunde inte ha de. och jag hade tänkt att ha de på nyårsafton också. men nu är det kört också för jag måste skicka efter en ny storlek och det kommer ta några veckor. så jag blev väldigt besviken. men men. vad ska man göra.
så därför fick jag ta en snabb lösning med mina röda spikklackar och en sidenrosett på huvudet. MYS.
.
detta är de försmå skorna. de jag hade beställt.
.
.
är de inte helt underbara. jag älskar de verkligen. vilket gör att jag blir ännu mer ledsen. men det ska man inte låta julen bli förstörd av. vilket jag tackar min käraste för att de påminnde mig om.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: kristina

wow, så galet vacker du är!

2010-12-26 @ 01:24:54
URL: http://melodyofyou.blogg.se/
Postat av: Olivia

SÅ otroligt fin du är vännen!!

Å SÅ GAAALET SNYGGA SHOES :D

2010-12-27 @ 16:39:03
URL: http://ettsyfte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0