BLYGA POJKAR FÅR ALDRIG KYSSA VACKRA FLICKOR.


.
IGÅR.
Eller vänta i förrgår blir det ju. Då åkte jag direkt ifrån sofie till Jonas. Har längtat så mycket efter han. Att bara få umgås med han och göra bara vad som helst. När jag kom dit s var han i full gång med att snickra och dona bakom deras ladugård. Så jag hade inget annat val än att hjälpa till. Så det blev till att dra ut spikar ur plankor och bära plåtgrejer. Det var jobbigt tyckte jag men Jonas skulle bara skratta och le åt mig om han hörde mig säga det.
Sen gick vi in och fixade ihop lite fika och en filt som vi tog med oss ut och slog oss ner i gräset nere vid deras å. MYS.
Bullar och kakor. SMASKENS.
efter att ha fyllt våra magar med smått och gott så åkte vi iväg på mopparna för köpa ännu mer onyttigt. Bara för att det är gott. dert var jättemysigt att gå där i hand med Jonas och handla. En mysig känsla bara.
Vi tog oss hem igen och såg på den eftertjatade Kenny strafighter. Som Jag inte hade sätt innan. Lite efter jag vet. Men nu ha jag sätt den och för er som inte heller har sätt den så rekommenderar jag den faktiskt. Den var väldigt rolig faktiskt. tycker jag.
.






.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0