ETT URSÄKTANDE UPPEHÅLL.

.
JA. Nu kommer äntligen ett inlägg efter ett väldigt långt uppehåll. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. HEHE.
Det här är alla fall lute bilder från veckan som varit och ar spenderats som sagt hemma hos Min Vän Olivia. Den här veckan har varit så sjukt rolig. Vill bara att den skulle fortsätta längre. Men men. Det kommer ju fler tillfällen. Förhopnignsvis snart.
Men nu så har jag ju jobbar alla fall. Och det betyder *kasching* i kassan. HEHE. Najs eller vad!
Nu kommer det tyvärr att bli ett ännnu längre upehåll för inläggg och bloggning för kanske som jag har nämnt förut så ska jag med min familj till Gotland och mysa i en och en halv vecka och innan ska vi på min kusins bröllop som är imorrn. Så vi ska åka idag. Därför så är det också lite stressigt här hemma med packning och sådant.  Så jag har egentligen ingen aning om hur jag kan ha tid att sitta vid datorn. HEHE. MEn aja.
HEJ då till alla. TRevlig sommar. Så kommer jag tillbaka snart.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0