I'M IN LOVE WITH A FAIRYTALE.


.
NU.
Ska jag påbörja berättelsen om När en Familj var på semester på Gotland. De bodde i en väldigt gullig stuga som de hade hyrt för en veckan. Den var vit och jättemysig. Precis som de hade hoppats på. De kom dit efter en lång resa som påbörjades kvällen innan. De åkte färja över vattnet och bil den sista vägen. Det var nog så mycekt som
trettio grader varmt. Solen lyste och fåglarna kvittrade. men barnen skrattade inte för de var trötta. men det blev det snabbt ändring på när de kom fram till huset. Det måste ha varit en dröm.
.
HEHE.
Alltså. Vi kom till stugan och direkt så flög kläderna av och badkläderna på. För jag och julia hade bestämt oss för att när vi skulle komma hem en veckan senare så skulle vi i princip vara svarta. Vi kämpade mycket kan jag säga. vi låg i ett par solstolar och sprutade på oss vatten. för om man är blöt när man solar så blir man lättare brun för solljuset reflekterar eller delar på sig eller något sånt konstigt så man får mer färg. NAJS.
Sedan började julia och mamma direkt inta sina positioner i köket som förste kökschefer. och då var de bara att hålla gi undan. för där var det fullt upp med att baka och knåda, peppra och salta och vad man nu gör i ett kök. Det blev underbart goda resultat. Allt ifrån rabarber och jordgubbspaj till saffranspannkaka med grädde. MUMSIGT. Vilka duktiga tjejer måste jag säga. TÄNK. Någon gång kanske jag kan bli som de. HEHE.
Det hände mycket den dagen. Eller jag tror att det hände mycket alla fall för det var en väldigt lång dag kommer jag ihåg. Jag tror att vi cyklade till havet och badade som bara låg tio minuter bort. Jag skulle kunna skriva världens längsta inlägg och komma med i Guiness Rekordbok. MEN. Jag vill att folk ska orka läsa och att mina fingrar ska leva ett tag till så vi låter det vara så här.
Det kommer nog komma väldigt många inlägg framöver om Gotland med mycket bilder för det hände så mcyket och därmed mycket kort också. HÄRLIGT.    
.
tack och hej leverpastej.
.



Kommentarer
Postat av: JULIAAAA

observera min LÄNGD!!!!!!!!!!!

2010-07-14 @ 13:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0