SOLSIDAN.


.
EN
dag så hade jag på mig detta. Det var en av de första dagarna på Gotland och vi skulle som de flesta andra dagarna till stranden. hur varmt och skönt som helst. vi cyklade dit på våra hyrda cyklar njöt av den varma vinden i ansiktet och sjöng en massa disney-låtar för full hals. det är verkligen jag och Julia att göra sånt. Att komma på en massa låtar från disney och sånt och bara sjunga ut. Hur kul som helst. HEHE.
.

.
JAG
och Julia tog kort på våra solbrännor för att jämföra från dag till dag. Och det här var från första dagens solkämpardag. Vi kämpade väl kan jag säga. Mycket kraft och tid gick åt till att ligga i solen och steka. I LOVE IT.
.

tack och hej leverpastej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0