SKA JAG VANDRA MED DIG.


.
JAG.
tänkte uppdatera lite om de senaste dagarna då jag varit icke närvarande på bloggen. Känner att jag har hamnat lite efter i att skrivamen jag ska fösöka så got det går. Har som tidigare skrivit att jag varit med Min bästa underbara vän Sofie i några dagar. Hon var först här och då som alltid hade vi hur kul som helst. Vi gjorde alla möjliga töntiga och coola saker som bara vi kan göra. VAD kan jag inte riktigt dela med mig av men tänk er det konstigaste och flera gånger roligare och konstigare och coolare. HEHE. Så är VI. MAGNIFICANT. OJA.
Vi gick alla fall inte och la oss förän vid halv sju på morgonen. Vilket är ett rekord för oss. Och det konstiga var att det var inte planerat att det skulle bli så sent. det bara blev så. Vi höll ingen om helst koll på tiden och man brukar ju säga att tiden går fort när mn har roligt. och vi hade ju hur skoj som helst så det kanske gick tusen gånger snabbare. Eller? HEHE. Weird.
Nästa dag så gick vi på en promenad. Var det tänkt alla fall. men vi fastnade i en lekpark och använde våran enda och barnsliga sida. Gungade gunga. men vi upptäckte dock att vi inte är lika små längre som vi var när vi var mindre. HEHE. För Sofie fastnade i den lilla bebisgungan. HAH. det var en underbar syn och det blev väldans massa skratt.
Mn snabbt så avslutades tiden i den moderna lekparken. För sen när jag så sagolikt som jag kunde sprang barfota utan strumpor och skor i gräset bland blommorna. Bara för att det såg så härligt ut. Och man har ju sett folk på filmer göra det så graciöst så varför inte jag liksom. men självklart så går de ju inte att leva i en perfekt sagovärld. utan då helt plötsligt så kliver jag på en stor humla. Jag bränner mig på sidan av foten och skriker för full hals och sofie försöker  ner mig. det skulle faktikt kunna varit en film. Typ en action eller något. För det var väldigt dramatiskt.
.




SENARE på dagen så åkte vi ner på cyklarna till en sjö och myste. Och mot kvällen så drog vi inte till Centrum för att göra stan osäker. HEHE. nä men vi åkte in och träffade Klasskompisar och Jonas för att sedan gå runt bland folk och lyssna på vad Sommaren I City hade att erbjuda. Där bland annat Anders Lundin. Det var mysigt förutom att Anders inte sjöng allsång som vi hoppats på utan en massa andra tråklåtar.
.



.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0