BILLY´S MOTORBIKE SHOP.

.
DET här är då min otroligt snygga, coola, finaste och underbaraste lillebror. WILLIAM. Han har funnits i mitt liv i nio år. Mest logiskt eftersom han är nio år. HEHE.
Och han och jag har ända sedan han var lite lekt tillsammans. Då kanske vissa tänker. Man kan ju inte leka när man är sexton år. Men det kan man visst det. Jag älskar det här barnsliga vi har tillsammans. Det är så sjukt härligt att få känna sig som en nioåring ibland och koppla bort att man egentligen är nästan dubbel så gammal och bara vara.
Älskar honom.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Amy

ofta han blivit nio år redan?:(

känns som de var nyss då han var bebis(!!) men så äre ju inte.. haha!!

2010-06-24 @ 14:47:00
URL: http://amy.blogg.se/
Postat av: Alice Risholt

SV: Självklart kan jag göra det! :)

2010-06-24 @ 19:16:40
URL: http://alicerisholt.blogg.se/
Postat av: JULIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH

alltså GUD vilken snygg bror vi har. vilken stekare :S:S:S:S:S: och alltså cornelia. din blogg är AWESOOOOOOOOOOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D hur fin som helst. en dag ska jag läsa ALLT du har skirvit hwhehehehehehe

2010-06-24 @ 21:39:24
URL: http://juliagoesamerica.blogg.se/
Postat av: zeibrant

Hej Cornelia!

Kul att få se din nya blogg!

Kommer nog att spana in ibland och se efter vad du skriver framöver.

Det var ju tråkigt med farmors begravning men nu får vi se fram emot Erik o Sofias bröllop. Hoppas att det är OK för William.

2010-06-24 @ 23:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0