HERE I GO AGAIN ON MY OWN.



.
HEJSAN HOPPSAN LILLEBROR.
.

JA. då var det en ny dag och den blir ungefär likadan som igår. Att jag har hand om William. Men han är på golfen idag också, mellan nio och två. så då passar jag på att träffa min kära vän SOFIE. Har inte träffat henne på en evighet känns det som. Visst vi sågs i helgen, men det räknas inte för då hann vi inte ha något "cornelia-och-sofie-talk" så därför blev det akut nu. Man har som ett behov av att prata varann som man bara måste utföra (eller vad man säger.) PLUS. Att hon åker till spanien nästa vecka och är borta i en evighet. På min födelsedag. SNYFT. men jag är ändå inte hemma då heller. SATT.
Men i alla fall så passar vi på att ses idag då istället eftersom vi snart inte kommer ses på typ TRE veckor. Det blir finfint att få träffa henne igen. har verkligen saknat henne. Vad vore jag utan henne liksom.
Nu när vi träffas så ska vi äta frukost tillsammans och prata sönder våra munnar. LÄNGTAR järnet.
.
MEN. Nu ska jag äta färdigt min frukost i ett hast innan jag ska rusa iväg till bussen. Det känns så ovant att åka buss. För jag brukar alltid köra moppe när jag ska någonstans. MEN. Nu är den inne på service för den går tydligen lite ORENT. inte OKEJ.
Så nu får jag ta mig fram med buss. Så jag tar min första buss på flera flera veckor nu. Känns nästan lite spännande. HEHE. nämen.
.
tack och hej leverpastej.
.
Calle Kristiansson – Here I Go Again

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vadvore jag utan DIG! svar: INGET!

2010-06-15 @ 12:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0