IF YOU GOT THE MONEY.


.
IDAG fick jag något konstigt ryck och städade hela vårat hus. I alla små vrår. Ingen aning hur det kom sig. MEN. Jag brukar få sådana ryck ibland när jag inte har något och göra och har tagit det lugnt och suttit still för länge. Så blir det nästan efter varje gång jag varit sjuk ett tag. För då tillslut så blir man så rastlös av att bara sitta still och typ sova och titta på film. Visst det är två av många saker jag älskar. men till och med jag kan bli lite trött på det ibland och då kan jag bara få för mig att jag ska städa hela huset. Lite weird måste jag säga.
Men denna gången så var jag också i behov av pengar för att överleva resten av månaden så det var okså det som drev mig till att börja städa. så det blev så. Jag började städa. Jag fixade till och med till fint i allas rum. och lyssna. Jag bäddade mina föräldrars säng. Var inte det typ det snällaste. HEHE. Mamma blev glad fast stax där efter så slet hon upp allt och bytte lakan. AJA. Här försöker man vara snäll. MEN nähäpp. HAHA. Nämen det gör inget mamma.
Jag städade alla fall. och fint och rent blev det. Som tur var.
.
SEN så får ni inte tro att jag var värsta effektiv och gjorde allt jättensnabbt. Nä jag tog den tid jag behövde för att inte ta död på mig själv. Och så gick jag lite då och då och åt en melonskiva eller kladdkaka så det höll energin och humöret uppe. HÄRLIGT. MUMS.
.
tack och hej leverpastej.
Jamie T – If You Got The Money
.
JAG kan ju bara berätta för de som inte riktigt förstått varför jag nästan alltid lägger ut en sång längst ner i inlägget. Det är så att jag tycker om musik. Det finns så otroligt många låtar som är sjukt bra. Och låtar har nästan alltid en väldigt bra titel. Så jag använder titlarna som överskrifter när det passar. Och i det här fallet IF YOU GOT THE MONEY för det passade ju in välsigt bra tycker jag till vad jag skrev om. För jag behöver ju pengar. Så varför inte liksom?
Sån då lägger jag också ut den låten som länk från spotify för jag vill att andra inte ska behöva gå miste om galet bra låtar. SÅ. HEHE. End of story. Så det är bara att trycka på länken om du har spotify och lyssna. Om inte så kan man ju alltid söka på youtube.
.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fint städat det blev! Dock rev jag inte upp lakanen och bäddade nytt...men det trodde nog du Cornelia...

2010-06-28 @ 23:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0