KÄNN INGEN SORG FÖR MIG UMEÅ.

.
TJENA MITTBENA.

JADÅ. Då var det dags att åka ner mot Örebro. Staden där jag föddes.
Och jag hoppas verkligen att det är varmare och mer somrigt där för jag orkar inte med mer regn och blöta skor. NU vill vi ha sol.
Man tycker ju att det borde vara varmare där eftersom att det är längre ner i Sverige. Och man brukar ju säga att det blir varmare ju längre söder ut man kommer. SÅ. Nu är det ju sol här också. Men det blåser och är inte superdupervarmt så man kan ju alltid hoppas att vi kommer till något bättre. Så att vi får uppleva sommaren på riktigt i några få dagar som vi är borta.
Jag vill att mina fötter ska bli bruna och fina och inte vara bleka och konstiga som de är på bilden ovan. HEHE. AJA. Det är något att sträva efter.
.
tack och hej leverpastej.
Håkan Hellström – Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0