NU KAN DU FÅ MIG SÅ LÄTT.

.
DEN här mimmi-koppen fick jag av Jonas igår i födelsedagspresent. Den är från Disneyland. Där Jonas precis har varit när han var i Paris. Den är jättefin och stor så man verkligen släcker törsten när man dricker. SKÖNT då slipper man hälla upp flera gånger. Vilket I-landproblem liksom. HEHE. nämen den är jättefin och jag invigde den idag.
Något som är väldigt mysigt är att det står värsta söta sakerna om personen som är ägare till koppen. Det är tre punkter. ETT: Infectious sweetness. TVÅ: contagious charm. TRE: can induce devotion. Vilket betyder att man typ att man smittar av sig med hur söt och charmig man är och att man kan förmå med kärlek och tillgivenhet. Otroligt fint.
Och Jonas har fått en likadan kopp av mig fast med musse. så nu kan vi sitta och dricka choklad, te, kaffe eller vad vi vill fylla våra koppar med. SÖTT.
.
tack och hej leverpastej.
Håkan Hellström – Nu Kan Du Få Mig Så Lätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0