PAINT IT BLACK.



.
JA.
Då är man hos Olivia nu. Första dagen. Jag kom hit vid typ tolv och då blev det direkt till att äta lunch för våra magar kurrade lite smått. Det blev en egen´gjord och påhittad vegetarisk omelett. Super gott blev det.
Sen börjasde vi skrapa förnster och fixa till  och damma. Det var härligt men jobbigt. Det var fint väder som tur var. Så jag hoppas att vi har blivit lite bruna. Förhoppningsvis.
Srn har vi bara tagit det lugnt nu mot kvällen och ska sen senare se en mysig film och bara prata och mysa. NAJS. Det kommer nog bli lite inlägg ändå under veckan för jag får låna Olivias familjs dator. Me jag kan dock inte sitta här så länge så. HEHE.
sen så har vi idag tagit dagens coola och snygga målaroutfit.

.
tack och hej leverpastej.
Lena – My Cassette Player
.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni verkart haft det bra och mysigt! Det har jag, William och mormor också haft i Stockholm idag! Kramar från oss!

2010-06-28 @ 23:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0