ÅT SAMMA HÅLL.

.
IDAG så bär det av bort till Olivias hem. För att jobba och måla deras hus. I solen. Det kommer bli jobbigt men härligt. Och väldigt kul att få jobba med henne. För nu får vi verkligen tid till att träffa varann på riktigt. AWSOME. Plus att vi tjänar pengar samtidigt. Hur najs är inte det liksom? NAJS.
Nä nu ska jag packa klart mina grejer och sen åka för det tar typ en timme att åka till henne för hon bor så långt bort ute i skogen. HEHE. MYSIGT.
Kan ju bara berätta att på onsdag så ska jag gå och se ECLIPSE (den tredje filmen av Twilight) på prämieren med Julia, hennes Kompis Carro och Carros bror Peter. Det kommer bli sjukt kul. Älskar de filmerna. Blir kul att se hur bra de har lyckats göra den här filmen i jämförelse med boken.
Tänkte bara skriva det för jag vet inte om jag kommer hem någe mer förän på torsdag kväll. HEHE.
.
tack och hej leverpastej.
Lars Winnerbäck – Åt samma håll
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0