SOM SMÖR I SOLSKEN.

.
IDAG väcktes jag av min mamma vid tolv. Efter att ha sovit en riktigt härlig och djup sömn.
Den här dagen blir en dag för hemmet. Jag ska bara vara hemma och inte göra någonting annat än att njuta av det som livet har att erbjuda här hemma. Om det ska hända något idag så är det i såna fall mot kvällen då jag kanske ska träffa min underbara vän Lydia. Hon har varit borta i helgen och vi har länge tänkt att träffas. Så vi får se om hon har ork ikväll att träffas. HOPPAS. HEHE.
Nu ska jag alla fall gå ut på vårat platta tak och sola så mycket det går och vara helt oberörd fast i min bok som jag tycker så mycket om. Saras Nyckel.
Hoppas det blir lite mer brunfärg som fastnar på min kropp idag. Det vore härligt.
.
tack och hej leverpastej.
.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0