TÄNKTE BARA SÄGA DET.

HEJ HEJ SOMMAR.
.
Här kommer ett lite tråkigt inlägg utan bilder. För att jag är hemma hos mormor och glömde ta med mig USB-grejen till kameran så jag kan inte lägga in några bilder för stunden. Men aja.
MEN. Jag tänkte bara dela med mig av det senaste. HEHE.
Nu är jag alltså i Örebro och vi ska bara mysa idag med vår kära och fina mormor. Vi ska börja med att gå på stan i det fina och vama vädret. Det är galet skönt ute. Och jag säger bara BARBENT och solglasögon i högsta hugg.
Sen ska vi till deras stuga och bara njuta av värmen och steka som galningar. OCH vem vet sen kanske vi åker oich badar. För det finns en sjö i närheten som heter Tjugestasjön. Där har vi badat oräkneligt mångagånger under våran uppväxt. Jättemysigt.
Nu måste jag gå alla fall.
.
Hade gött.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0