THE FUNERAL.

.
JA. jag tänkte passa på nu medan jag ändå har tillgång till en dator en stund visa lite bilder oc berätta om begravningen för min farmor som var igår.
Det var en väldigt fin begravning. Som verkligen visade hur fantastisk min farmor var. Hon hette Anna-Britta Thörn och var den absolut finaste, gulligaste, givmiladaste och mest underbara farmorn man kan ha. Saknar henne obeskrivligt mycket. Men jag vet att hon är på en bättre plats nu och är glad för hennes skull.
.



.
Efter själva begravningen så var det en minnestund med lite mat och tårta. Där blev det också, förutom god mat, väldigt fina och rörande tal.
Strax efter att vi hade blivit färdiga där så drog endast släkten vidare till ett mysigt ställe vid namn SOMMARRO.
Där åt vi mera. Jättegod mat av alla sorter. Det var jättehärligt också att få träffa hela släkten. Alla i min släkt är så otroligt fina och mysiga. Har alltid lika kul med de. Det är alltid mycket skratt, sociala tankar och sjukt mycket fotografering. Av alla. Och det är inte ett skämt. Verkligen exakt alla har någon form av kamera. Det r väldigt kul Värsta paparazzi-familjen. NAJS.
Tack för en bäst dag hela släkten!
.
här kommer lite bilder.
.










.
tack och hej leverpastej.
Band of Horses – The Funeral

Kommentarer
Postat av: Mamma och pappa

Fint berättat Cornelia!

2010-06-21 @ 23:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0