OH VILKEN HÄRLIG DAG.

.
JA. Nu är det tredje dagen i örebro och det är fullt hus hemma hos mormor för alla håller på och gör sig i ordning för begravningen för fulla muggar. Det är lite sorgsen stämning (väldigt förstående). Men jag tror det kommer bli en väldigt fin dag. Även fast det är under sorgliga omständigheter.
Bilder och mer berättande om denna dag kommer senare.
.
MEN. jag kan berätta lite om igår. Vi var ju på stan som sagt och jag köpte ett antal grejer som jag är nöjd med. Bland annat en svart långklänning som ska användas idag.
Efter stan åkte vi till landet, till stugan och hämtade vår badkläder för att sedan åka och bada. Det var jätteskönt att ta ett dopp i det småkalla vattnet med tanke på att det var en sån varm dag. Det var minst tjuotre grader varmt hela dagen. Hur SKÖNT som helst.
.
UNDER dagen på stan så fick vi något ryck och gick in på drop in och klippte oss. Det var väldigt nödvändigt kan jag säga. För jag till exmpel har inte klippt mig på mer än ett år. Så mitt hår var inte i det bästa skicket direkt.
Jag gjorde ingen större förändring på min frisyr utan jag gillar det så som jag har och toppade därför bara. Det var kanske det bästa jag någonsin gjort. FÖR. Nu har jag så otroligt lent hår så det är magiskt.
Jag kan nu dra igenom mitt hår med handen utan ett enda motstånd. Plus att det seriöst är lika blankt som det brukar vara på schampooreklamer. Det är inte ett skämt. och allt det är typ ett mirakel för Cornelia Helleday. För jag borstar aldrig håret, klipper mig aldrig, plattar håret ofta, fast utan värmeskydd. SÅ man kan säga att jag inte direkt är den personen som tar hand om sitt hår. HEHE.
Det syns kanske dock inte på kameran hur blankt och sagolikt lent det är. Men men ni får helt enkelt bara tro mig.
Nu är det dags att gå alla fall.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: LYDIA

hallå vilken fin blogg du har skapat och för vilken anldning har jag inte fått veta något om den!!!!! den var as fin xxx

2010-06-18 @ 14:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0