DEN SOM ÄR TRYGG TÖRS BLI BUREN.


NU.
Så är det de sista timmarna som spenderas i Örebro för tillfället. Vi kommer ju tillbaka om typ två veckor igen när det är bröllop. Men vi ska alla fall åka hem senare idag. Om rätt så många timmar. Men det är idag eftersom klockan är över tolv. Men vi måste åka hem till stugan och sova första för att det ska bli en ny dag på riktigt.
Vet inte när det blir, men snart antar jag, för hela min familj börjar sakta men säkert slumra framför TV:n som vi fortfarande sitter framför. Fortfarande på samma program om prinsessan och PRINS daniel som man kan säga nu.
.


.
KÄNNS lite jobbigt att åka ifrån örebro. Mest för att lämna mormor och Gösta men också för att Örebro är en sådan mysig stad. Mycket mycket mysigare och finare än Umeå. Umeå har också sina fina sidor men Örebro har absolut fler. DE mysiga och fina gatorna med mysiga små handelsbodar. Centrum med alla gallerior och underbara affärer. Alla fina landskap på landet med små vägar och loppisar. Allt är så mysigt. FINT.
Men jag längtar för mycket efter folk där hemma, Speciellt JONAS, för att kunna bosätta mig här.
.
LITE bilder som visar en lite bråkdel av vad vi har sysselsatt oss med när vi inte har varit på stan och begravning utan varit i stugan och för att bara vara.
.












.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0