THANK ME LATER.


.
IMORSE vaknade jag två gånger av helt onödiga anleningar till ingen nytta. Första gången av mitt alarm vid nio för jag trodde ju att jag skulle hjälpa william innan fotbollsskolan med frukost och likande. Men icke. WRONG so wrong. Mamma hade fixat allt det där så jag kunde gå och lägga mig igen. Vilket var otroligt härligt.
Jag fortsatte sova och nästa gång blev inte förän tolv. Då ringde pappa av någon konstig anledning. Ja kommer inte ihåg varför han ringde och vad han sa. Men däremot så minns jag att jag inte såg något och höll på att ramla när jag skulle springa och svara i telefonen. För jag ställde mig upp så fort. Inte så najs. men jag tog mig dit i alla tiil skillnad från igår när jag skulle svara och ramlade. HEHE.
.
HUR som helst efter att pappa hade väckt mig så hade jag svårt att somna om så jag satt istället framför datorn och bara försökte få liv i mig själv.
Sedan gjorde jag frukost och för första gången på väldigt lång evighet så satsade jag på det jag skulle äta och la upp det fint för att det skulle se så gott ut som bara möjligt. Och jag tycker att jag lyckades rätt så bra faktiskt.
Det blev till slut när allt var klart. Mjölk med flingor och jordguggar. Macka med stekt ägg. Vattenmelon. Och varm choklad med vispad grädde. Suder duper GOTT.
Sen så blev det otroligt nog varmt idag. Typ kring tjugo grader hela dagen. Väldigt skönt. SÅ jag satt ute ett tag i solen och åt min lyxiga frukost.
.



.
tack och hej leverpastej.
Deportees – Thank Me Later


Kommentarer
Postat av: camilla palm

superfina bilder!=)

2010-06-22 @ 21:15:05
URL: http://camillapalm.blogg.se/
Postat av: kristina

vilken underbar blogg du har!

sommarfinabilder :)

2010-06-23 @ 00:28:26
URL: http://melodyofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0