DET OTÄNKTA KAN BLI ÄNNU BÄTTRE.


.
BILD TAGEN AV MIN FANTASTISKA VÄN MARIKA.
.
idag har jag varit i stan  med amanda och amanda i stan och fikat och myst. det var egentligen inte våra planer från början. vissa av er kanske kommmer ihåg att jag skrev att jag skulle på the studio idag. men det blev inte för när vi kom dit så visade det sig att de var väldigt strikta med att alla skulle ha med sig en förälder som kunde godkänna att man skulle få bli fotad. men det var bara amanda som hade sin mamma där, så det blev strul och vi bokade då om det till nästa lördag. så det lär bli då istället. så ni vet.
men det blir inte alltid som man tänkt sig, men det kan ibland bli ännu bättre.
så vi gick till superdyra och smockfulla waynes. MYS.
fin dag ändå med fina flickor.
.
tack och hej leverpastej.
.








Kommentarer
Postat av: EMMA

som jag trodde då!:)

2010-11-21 @ 10:58:39
URL: http://liveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0