DUVAN.

.
ÄR I BEHOV. eller kanske inte i behov. men vad säger man. jag vill så mycket ha en tatuering just nu. just en sådan som är på bilden. på det stället fast mer ner mot handleden tror jag. dock så kanske jag vill ha en som inte är ifylld med svart utan bara med svart kontur och detaljer på vingarna. vet inte riktigt. en duva vill jag ha alla fall. så otroligt fint. och vissa kanske tänker att det är bara onödigt att ha en random tatuering bara för att den är fin. och det tycker jag emd.
jag vill ha en mening, en tanke bakom. om jag ska tatuera mig. något man kommer stå för hela livet. och på inte allt för synligt ställe och i så fall på ett ställe som det alltid är snyggt att ha det på. så det inte typ på bröllopsdagen blir att man ångrar sig eller något liknande.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: juliaaaaaaa

är det där dina armar cornelia??? eller vems är det? och alltså DET DÄR VAR EN SNYGG TATUERING. verkligen.

2010-11-19 @ 00:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0